loading...
azad
maryam بازدید : 8 شنبه 02 دی 1391 نظرات (1)

دلم تنگ استـــــــــــ شبتــــــــ خوش نازنین نفــــــــس دلم تنگ استـــــــــ خیلــــــــی! به اندازه تمام روزهای عاشقــــــی ام به اندازه تمام شبهای بی خوابـــــــــــی ام دلم تنگ استـــــــــــــــ برای یک دلنوشته ی دیگــــــــــر دلم تنگ استـــــــــــ برای یک شب نشینی دیگـــــــر فقط من باشم و تــــــــــــو حتی هوا هم نباشـــــــــــــد هیچ چیز تنهایی مان رابه هم نریــــــزد تو باشی و من دست در دستـــــــــــ چشم در چشم هـــــــــــم میخواهم دوبــــــــــــاره عمیق ترین و طولانی ترین بوســـــه دنیا را نقاشی کنیـــــــــم . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 370